Jak mluvit s dětmi II. - Jak vést ke spolupráci
Anotace:
Druhá část série kurzu praktických technik komunikace rodičů s dětmi na základě úspěšné publikace FABER, A., E. MAZLICH, Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly, Computer Press: Brno 2007. Základem jsou praktická cvičení vedoucí k porozumění některým důsledkům způsobu komunikace s dětmi a k praktickým nácvikům efektivní komunikace. Komunikační dovednosti jsou zasazeny do rámce náhradní rodičovské péče a jejích specifik. Tyto semináře se setkaly u pěstounů s velmi pozitivním ohlasem.
Komu je seminář určen:
rodičům/pěstounům přijatých dětí, všem pracovníkům, kteří pracují s dětmi, náhradními nebo ohroženými rodinami, pracovníkům v přípravě budoucích náhradních rodičů
Rozsah semináře:
6 nebo 8 hodin
Maximální kapacita semináře:
16 - 20 účastníků
Osvědčení:
osvědčení o absolvování
PRO OBJEDNÁVKU A ZÍSKÁNÍ BLIŽŠÍCH INFORMACÍ O SEMINÁŘI, PROSÍM VYPLŇTE KONTAKTNÍ FORMULÁŘ UVEDENÝ NÍŽE.