Akreditované kurzy |
|
Dobrá služba doprovázení |
Vstoupit |
|
Interaktivní případová konference s důrazem na zapojení dítěte |
Vstoupit |
|
Jak pracovat s životním příběhem ohroženého nebo traumatizovaného dítěte |
Vstoupit |
|
Komplexní vývojové trauma |
Vstoupit |
|
Kontakt dětí v NRP s biologickou rodinou jako klíč k „náhradce“ |
Vstoupit |
|
Mezioborové případové setkání se zapojením dítěte – seminář pro facilitátory |
Vstoupit |
|
Mezioborové případové setkání se zapojením dítěte – webinář pro zájemce o využití metody |
Vstoupit |
|
Rodinné konference |
Vstoupit |
|
Rodinné konference do škol |
Vstoupit |
|
Společné řešení kazuistik dětí v NRP při kontaktu s biologickou rodinou |
Vstoupit |
|
Terapeutické rodičovství |
Vstoupit |
|
Vyhodnocování rizik při práci s ohroženými rodinami s dětmi |
Vstoupit |
|
Neakreditované kurzy |
|
„Nerozumím, proč se takto chová“. Jak porozumět důsledkům narušení vývoje dětí a jak s nimi pracovat |
Vstoupit |
|
Co si přinášíme do výchovy od našich rodičů |
Vstoupit |
|
Jak mluvit s dětmi I. - Aby se děti cítily přijaté |
Vstoupit |
|
Jak mluvit s dětmi II. - Jak vést ke spolupráci |
Vstoupit |
|
Jak mluvit s dětmi III. - Jak vést k dodržování pravidel |
Vstoupit |
|
Jak mluvit s dětmi IV. - Jak vést k samostatnosti |
Vstoupit |
|
Jak mluvit s dětmi V. - Jak motivovat děti k učení a rozvoji |
Vstoupit |
|
Kniha života – jak můžu pomoci dítěti, které mám v náhradní rodinné péči |
Vstoupit |
|
Poskytování péče při změnách v životě dítěte |
Vstoupit |
|
Využití teorie potřeb v sociální práci s dítětem a (náhradní) rodinou |
Vstoupit |
|
Žák s náročným chováním ve škole |
Vstoupit |